2015. január 30., péntek

Création Bernard valódi bőrkabát, dzseki, 36-os - Jelenlegi ára: 6 000 Ft

Valódi bőrkabátként kaptam ajándékba ezt a kabátot, de csípőnél szűk nekem, így sajnos nem tudom viselni. Címke szerint 36-os, de szerintem 38-as méretűeknek is tökéletesen megfelel (csak én 40/42-es vagyok). Beleírva nincs, hogy bőr, de a forrás megbízhatónak mondható. A fotóhoz képest a színe sokkal szebb, nem ilyen narancssárgás barna, hanem dióbarnább árnyalat, matt fényű. A kabát hibátlan, valójában abszolút nem ódivatú, hanem nagyon csajos darab.
Ha kíváncsi vagy a pontos méretekre, írj, és megmérem neked.
Ajánlott levélként vagy csomagként tudom feladni.


Jelenlegi ára: 6 000 Ft

Az aukció vége: 2015-02-20 14:11
. Création Bernard valódi bőrkabát, dzseki, 36-os - Jelenlegi ára: 6 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése